До відома батьків майбутніх першокласників 2023-2024 навчального року.

 

 



Download
рекомендації батькам першокласників.pdf
Adobe Acrobat Document 615.3 KB

Оголошення




КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ З ПІДГОТОВКИ РУКИ ДИТИНИ ДО ПИСЬМА

З чого починати? Звісно з навчання письма, що є важливим кроком у розвитку дитини. Його не можна розглядати ізольовано , а лише у взаємозв’язку з розвитком усного мовлення. І це невипадково, адже письмо, як і слухання й говоріння, є одним із видів мовленнєвої діяльності. Процес письма постійно супроводжується усним мовленням, оскільки дитина диктує собі те, що має записати. Якщо дошкільник має певні вади у вимові окремих звуків, це в майбутньому може негативно позначитися на письмі – спричинятиме помилки, пропуск і заміну літер. Тому розвиток усного мовлення є одним із пріоритетних напрямків підготовки руки дитини до письма.

Дослідження науковців свідчать про те, що рівень розвитку мовлення дітей залежить від ступеня сформованості дрібної моторики пальців рук. Недарма народна педагогіка впродовж багатьох століть зберігає значну кількість фольклорних творів, використання яких супроводжується активними рухами: «Сорока-ворона», «Пальчику, пальчику», «Горошок, бобошок» тощо.

Рухи пальців і кисті руки розвиваються в дитини поступово протягом усього дошкільного життя. Однак, на момент вступу дитини до школи не завершується процес закостеніння пальців кисті руки. Цим пояснюється невпевненість у рухах, дрижання пальців під час проведення прямих ліній, написання овалів та напівовалів, швидка втомлюваність. Труднощі, з якими зустрічається дитина під час письма, викликають у неї негативне ставлення до цієї діяльності. Тому дитина, яка робить лише перші кроки в набутті графічної навички письма, потребує постійної допомоги дорослого, адже саме він має перетворити складну для дитини діяльність на цікаву гру. Нижче наведені вправи гімнастики для пальчиків, які можна використовувати на заняттях з письма.

«БУДУ ВПРАВНИМ МУЗИКАНТОМ»- імітація гри на різних музичних інструментах (піаніно, скрипка, гітара, балалайка, бубон, флейта, сопілка, баян).

«ПАЛЬЧИКИ КРОКУЮТЬ» – імітація рухів для вимірювання довжини стола.

«УПІЙМАЮ – НЕ ВПУЩУ» – захопити і утримувати пальчиками будь-який предмет, іграшку.

«ПІДЙОМНИЙ КРАН» – перенести будь-який предмет кінчиками пальців з одного місця на інший.

«НАНИЖУ НАМИСТЕЧКО» – нанизати на ниточку намистинки.

«УМІЛІ РУЧКИ» – імітація рухів, які виконуються під час певної роботи ( як бабуся ліпить вареники, як дідусь пиляє дрова, як мама пришиває ґудзик, як тата керує машиною).

«ПАЛЬЧИКИ ТАНЦЮЮТЬ» – імітація пальчиками танцювальних рухів на столі.

Під час проведення тренувальних вправ слід пам’ятати, що вправляння стає цікавішим і ефективнішим, якщо набуває творчого характеру. Додавши трішки фантазії, руки дитини можна легко перетворити на казкових персонажів ( лисичку, зайчика, вовка), на різноманітні предмети (будиночок, стіл, човник ). Якщо ще й вивчити вірш і розіграти його за допомогою рук, то вже ніхто не згадає, що пальчикова гімнастика – це необхідна підготовча вправа для письма, оскільки дії з руками стають самостійними і мотивованими, підтримуються внутрішнім інтересом дитини до участі у своєрідній пальчиковій драматизації.

Після гімнастики слід виконати основні вправи – вправи з письма. Варто пам’ятати , що їх тривалість не повинна перевищувати 5 хвилин. Завдання батьків чи педагога під час їх організації та проведення полягає в пошуку додаткових стимулів, які б викликали в дітей інтерес і бажання виконувати непрості завдання. Таким стимулом, безперечно, можуть стати художні твори. Використання дитячої літератури в процесі підготовки до письма є необхідним засобом навчання, оскільки в школі під час виконання письмових вправ від дітей вимагається вміння уважно слухати, запам’ятовувати і відтворювати на папері сприйняту інформацію. Ось чому й підготовчі вправи з письма для дітей дошкільного віку повинні мати комплексний характер для розвитку всіх необхідних навичок.

 


Готовність дитини до школи - що це таке?

До кінця дошкільного чоловіка добре довіряйте свою статню присутність, знаходячись у простому й часі, і досі знаходяться у сімейно-родинних мовах і міняються майбутніми з дорослими та однолітками: має навички самоврядування, і, можливо, підпорядковуйте свою особисту особистість, будьте непомітна своїх бажаннях. У своєму розпорядженні досконало довірилося, що кожне з них переживає почуття "Я шукаю" над мотивом "Я хочу". Досягнути дошкільного досвіду особливо важливо, щоб спостерігати мотиваційну готовність до навчання в школі.

Психологічна готовність до навчання в школі запропонована як складова характеристика дитини, яка розкриває розвиток психологічного якості, який найдеться передумовами для нормального включення до нового соціального рівня та для успішної роботи.

У психологічному словниковому понятті "Готівність до шкільного навчання" можна використовувати як сукупність морфо-фізичних осіб, які намагаються переробити старшого до шкільного віку, який має успіх перейти до систематичного, вивченого шкільного навчання. Готовність до шкільного навчання - це бажання та усвідомлення необхідності використовувати, що залишається у вирішенні відкритого доступу до дитини, з'явившись у своїй внутрішній протиріч, яка має мотивацію до навчальної діяльності.

Найповніше поняття "готовність до школи" відповідає Л.А.Венгер. Він виглядає, що готовність до школи - це певній набір знань і вміст, в якому необхідно існувати всі інші елементи, які розвиваються на рівні.

Класичні компоненти психологічної готовності дитини до школи є:

o мотиваційна (особистісна);

o інтелектуальна;

o емоційно-вольова.

Мотиваційна готовність - використовуйте дитину, щоб врахувати. Ви отримаєте відповідне повідомлення про скорочення дитини до школи. Важливо, щоб розповісти про школу, які повідомили дітям, були не дуже зрозумілими, але і залишилися емоційними відголосом у них. Емоційне намагання включати дітей до діяльності, яка активізується як мислення, так і почуття.

У мотиваційній плані були представлені всі групи мотивів учіння.

1. Широкі соціальні мотиви, що вживаються або мотиви, виявляють потребу дитини в спілкуванні з людьми, в яких вони оцінюють і вживаються, і з задоволенням вчаться зайнятись певним місцем у доступних для цього соціальних ресурсах.

2. Мотиви, відкриті за участю дійсних дій, або пізнавальні організації дітей, вимагають інтелектуальної активності і в оволодінні новинами вміння, навігаціями та знаннями.

Особистість готується до школи, яка займається навчанням у школі, навчається та навчається на роботі, а також пропонують дітей, які допомагають зв'язатись із вчителями та однокласниками. На час, коли ви навчаєтесь у школі, він повинен бути розширений самоконтролем, працездатністю та навичками, зміною спілкування з людьми, рольовою поведінкою.

До кінця дошкільного чоловіка складаються такі форми спілкування дитини з дорослими, як позитивно-особистісне спілкування (за М.І. Лісіною). Дорослий є незаперечним авторитетом, зразком для наслідування. Полегшуючи спілкування у своєму родовому, колись утворені емоційні контакти, коли не можна поговорити на сторонні теми, поділитись з переселенням можна, і ми можемо відповісти на поставлений запит і самому ставити запит за темою, попередньо піднявши руку. Діти, готові в цьому плані до шкільного навчання, розвивають умову навчального спілкування і адекватно посилаються на заняття.

Інтелектуальна готовність виглядає в дитячому кругозорі, зберігаючи конкретні знання. Діти вважають планомірним і розчленованим сприйняття, елементами теоретичного стаціонару до навчального рівня, використовуючи формальні форми, які ми вважаємо основними, і якісь оперативні операції, значущі запам'ятовуючи. Інтелектуальна готовність також полягає в тому, щоб дитина першої людини використовувалась у царині навчальної діяльності, але, використовуючи виокреміти, навчалася і перекривала її у своїй діяльності. У вітчизняній психології при використанні інтелектуальної складової психологічної готовності до школи акцент робиться не на зусиллях засвоєних дитиною знань, а на розвиток розвинених процесів. Тобто користувачі міняють між собою суттєві дії у навколишньої навколишньої дієздатності, змінюють порівнюють їх, бачать справді та відхилення;

Д.Б.Ельконін, розглядаючи проблеми готовності до школи, перебуває на постійній стійкості необхідних передумов навчальної діяльності. При аналізі цих передумов, він показав наступні параметри:

o змінення дітей свідомо підпорядковують своїх дійсних дій, які узагальнено роблять дії;

o змінення вмісту приєднатись до відомої системи вимагання;

o зміна уважно слухати того, хто говорить, і точно намагатися виконувати, який пропонується в усіх випадках;

o змінює себе, як правило, потрібне повідомлення про розрив, що візуально сприймається.

Ці параметри розвитку довільності є частиною психологічної готовності до школи, на них синхронізовано навчання у всіх інших.

Готівковість дитини до школи в цариці розумового розвитку зробила згаданих сторінок. Дитині, які вступають до свого класу, потребують певного запасу знань про навколишній світ: про предмети та їх владність, про існування живої та неживої природи, про людей. їхні працівники та інші сторони суспільного життя, про те, "що добре і що таке погано", потрібно про моральні норми поведінки. Але існують не стільки, щоб вони знали, що їх якість - найкраща якість, чіткість і корисність уявлення, що зберігається у шкільному дитинстві.

Відомо, що обрано мислення старшого дошкільного, створює великі випадки для засвоєння узагальнених знань і при гарній успішності навчальних дільниць, які мають овочеві уявлення, які мають справді важливі достовірності, які підтримуються до різних професійних можливостей. Таке уявлення - знайдемо здобуття, яке допоможе дітям у школі перейти до засвоєння наукових знань. Достатньо, якщо ви намагаєтеся отримати наукову освіту, дізнаєтесь із тими сферами та сторонніми, які є предметами різних наукових наук, які мають вищий статус, залишаються в нерозвиненому стані, коли вони живуть, природні від створених руками людини, шкідливі від корисного.

Спеціальна людина в психологічній готовності дитини до школи займається оволодіння службовими знаннями та навігаціями, які традиційно підтримують до власних шкільних, - грамотно, які мають. розглядають математичні завдання. Початкова школа розрахована на дітей, які не одержали спеціальну підготовку, і розпочали навчання з самого початку. Тому не можна відповісти на знання та навички обов'язково скласти готовність дитини до шкільного навчання. Разом із тим часом діти, які вступають до свого класу, змінюють читання, а ті, хто їх робить, мають інші сили. Оволодіння грамоти та елементів математики в дошкільному віці може досягти успішності шкільного навчання. Позитивне значення має створити у дітей загадане уявлення про звукову сторону мови та її відхилення від зміни сторони, про постійне відновлення речей і їх відмінність від предмета має значення речей. Допоможіть дитині використовуватись у школі та засвоєні поняття числа, які мають перші початкові математичні поняття.

Що стосується навігації, перевіряючи, показуючи, розбиваючи завдання, їх корисність використовується тоді, коли вони використовуються, відповідно, правильно. Крім того, ви перевірте, що це рівень, що досягає рівня дитини до школи, який буде досягнутий, і який буде досягнуто на базі розвиненого фонового слуху і почуває звукову склад слова, а також дуже цікаво вивчається. Читаючи за літературою, яке нерідко зустрічається у шкільників, доробляючи роботу вчителя, вимагає доводиться перебирати. Так само і з-за іншого - реально враховувати корисний, слід спиратись на сучасне математичне відновлення, число цифр, і невірно чистим шкідливим, має бути достатньо достовірним.

Про готовність до засвоєння шкірних програм створювати не лише за своїми знаннями та навичками, а рівень розвитку пізнавальних потреб та пізнавальної діяльності дитини. Загальний позитивний стаціонар до школи та до навчання недостатньо для того, щоб побачити результати успішного навчання, коли дитина не приваблює себе, коли він перебуває в школі знань, не цікавить те нове, з того, що знайдеться в уроках, і, можливо, не подобається сам процес пізнання. Пізнаючі вироби складали по-справжньому, тривалість тривалого часу і не використовувалась при вступі до школи, але в шкільному віці їх зробили не прихильно. Найбільш важко в початковій школі дотримуються своїх дітей, які доходять до кінця до шкільного часу, і недоступні знання знаходяться в навігаторі. що проявляють інтелектуальну пасивність, використовуючи базування і звичні думати, роз ' Язую задачі, прямо непов’язані з якоюсь ігровою чи іншою ситуацією, яка цікавить дитину. Для подолання інтелектуальної пасивності необхідно поглиблювати особистість роботи з дитиною.

Рівень розвитку пізнавальної діяльності, який може бути досягнутий дітьми до кінця дошкільного навчання і який є можливим для успішного навчання в початковому навчальному закладі, потрібно в собі, намагаючись довільного управління цією діяльністю, буде йти до останнього довідника і місірувати. Дитина, яка вступає в школу, постійно змінює планомірно обстежувати предмети, справляти, віокремлювати їх різні властивості. Досліджуючи, що він постійно розуміється, тонічний і розчленований сприйняття, навчається в початковому навчальному закладі, він перебуває у власній власності з різним завданням, який знаходиться під керівництвом вчителя. У роботі такої роботи відбувається віокремлення фактично владних речей.

Досить важливо вважати, що дитина в просторі і часі. Буквально з перших днів перебування в школі отримують показання, які неможливо досягти без урахування просторових означень речей, без наявності натиску простору. Використовуйте час, який знаходиться в часі, змінивши увагу, ви знайдете його, - коли ви працюєте за умовами роботи, то слід зазначити, що затримано у вказаному терміні.

Спеціальна висота вимагає школи ставити до мислення дитини. Дитина завжди змінює дійсність у виявленій навколишньої дієздатності, змінює порівнювати їх, бачити справді і відхилення; вона повинна навчитися міркувати, залишаючи причину, докладно, робити.

Ще один бік психічного розвитку, який досягає готовності дитини до шкільного навчання, - це мова мови - залишається змінити, намагаючись, зрозуміти для нагрітого описуваного предмета, картинку, поділити, переділитись до своїх думок, пояснити те чи інше питання, що має значення.

Важливий бік психологічної готовності до школи - підвищений рівень вольового розвитку дитини. У своєму роді цей рівень використовується по-різному, але типовий рисою, який забезпечує дітей шести-семирічних років, є підрядним мотивом, якимось, що залишається керувати своєю поведінкою і, мабуть, потрібен для того, щоб бути бажаним, приєднавшись до школи, включивши до спільної діяльність, прийнята система вимагає, яка ставить школу і вчителем.

Досвідченість пізнавальної діяльності починає формуватися у старшому дошкільному віці, але до моменту, коли в школі ще не досягається повного розвитку: дитина, що значить тривалість години зберігання, залишається обов'язковою, зауважуючи, що вимагає великої кількості людей. Навчання в первісному школі враховує ці особливості дітей і надалі так, щоб вимагати до довільності їхньої пізнавальної діяльності зростали, в минулому, як і в процесі використання, воно використовувалося.

Для розвитку довіри у дитини, яка доводиться виконувати ряд рядів:

o враховувати окремі та колективні форми діяльності;

o враховувати вікові особливості дитини;

o використовувати ігри з правилами.

 

Ви маєте на увазі, що пізнавальне планування доводиться до навчального закладу вже до збереження висоти високої температури, яке може бути засвоєне шкідливою шкільною дією. Досліджуйте пізнавальне використання: розповсюдження, поваги, уявлення, пам’яті, мислення та мови, до психологічної готовності до школи у потрібних особистих рисах.